كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

18 ماهگی گل دخملی

1390/8/21 9:58
نویسنده : مامان لیلا
111 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جیگر گوشه مامان باورم نمیشه که به زودی یک سال و نیمه میشی ...

مامان قربونت بره که واسه خودت خانومی شدی و با خنده ها و بازی های و شیطنت هات من و بابا رو غرق لذت و شادی میکنی.

این روزها همش کارای من و بابا رو زیر نظر داری و همش در حال تقلید کردن هستی...دوست داری کارای بزرگترا رو انجام بدی...مثلا من سفره رو که جمع میکنم شما هم میای و مثل من نون های ریز تو سفره رو با انگشتای کوچولوت جمع میکنی و میریزی تو سینی...یا مثل ما بشکن میزنی البته از نوع بیصداش!!ههههه

وقتی خیلی شادی تو خونه دور خودت میچرخی و از خنده غش میکنی...عاشق مهمونی هستی و وقت دور و برت شلوغ باشه لذت میبری و بازی میکنی و میخندی عزیزم

راستی تلفن رو خوب شناختی و برش میداری و اول ادای شماره گرفتن رو در میاری و بعدم میذاری در گوشت و شروع مکنی به حرف زدن

اولش میگی ااااللللل اااااا (با فتحه روی هر سه حرفش) و بعدم میکی چطوری؟اوبی؟

یعنی خوبی؟ بقیه اش هم به زبون خودت ادامه میدی

لی لی حوضک رو خوب بلدی و میای با من انجام میدی و بعدش هم دست میزنی

کلاغ پر هم بلدی و من هر چی میگم میگی پررررررررر

گاهی خودت با خودت کلاغ پر بازی میکنی و با خودت میگی پرررررررررررر  پررررررررررررررر

یا معععععععععععععععععععع پررررررررررررررر

مامان و بابا رو با لهچه بامزه ای میگی که دل من برات غش میکنه دلبندم

مبگم ببعی میگه ؟شما میگی :بععععععع بععععععععع

پیشی میگه؟ شما میگی :مممممممم اووووووووووو (با فتحه روی م)

کلاغه میگه؟ شما میگی :غا غا

هاپو میگه ؟ شما میگی : ها ها

جوجو میگه ؟شما میگی : جی جی

زنبوره میگه ؟ شما میگی: وییییز

چشم و دماغ و لپ و دندون و مو ودست و پا و  گوش رو هم کاملا میشناسی

وقتی بهت میگیم برو لپ مامان رو بکش میای و لپ مامان رو با دستای کوچولوت میکشی

منم ماچ بارونت میکنم و میچلونمت

قربون چشمای ناز و شیطونت بشم من...

خدایا این کوچولوی فینگیل منو در پناه خودت حفظ کن...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)