كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

17 ماهگی قند عسل مامان

1390/7/3 9:57
نویسنده : مامان لیلا
78 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیای قشنگم , عسلک مامان ,جیگر گوشه من

چند وقتی میشه که وبلاگت رو به روز نکردم...اما امروز دیگه تصمیم گرفتم تا هر جور شده یه چند خطی از این روزهای کودکانه ات بنویسم

این روزا برای خودت وروجکی شدی ...خیلی چیزا رو دیگه متوجه میشی و مفهوم همه چیزایی رو که بهت میگیم کاملا میفهمی

عاشق دردر شدی و بازی ...به خصوص تاب و سرسره بازی...وقتی میریم پارک و تاب و سرسره رو از دور میبینی ذوق میکنی و با صداهایی که از سر ذوق در میاری میدویی به سمتشون و دیگه محو بازی و شیطونی میشی....گاهی برای خودت دوست هم پیدا میکنی و پا به پای اونا که از شما بزرگتر هم هستن میخوای همه سرسره ها رو امتحان کنی....من و بابا هم پا به پات میدوییم و مواظبت هستیم خوشگلم...خلاصه تا حسابی بازی نکنی و ازبازی سیر نشی رضایت نمیدی که بریم خونه...قربون شیطنت هات بشم من...

خلاصه دخملی خوشگل مامان این روزها از صبح که پا میشه در حال بازی کردنه تا شب موقع خواب..همش هم تنوع میخواد و بازی های جدید...بازی با کاسه و بشقاب و قابلمه های مامان هم که جز بازی های روتینشه...خلاصه صبح تا شب انگار خونه ما رو بمب زدن...شب که میشه و وروجک میخوابه همه چیزو جمع میکنم تا فردا صبح....

حسابی هم برای خودت حرف میزنی دخملم...به همه حیوونا میگی م اوووووو...و عاشق همه جور حیوونی هستی که تو خیابون میبین....ماما و بابا میگی و به بعبعی میگی بع بع

تا در خونه رو باز میکنیم بریم بیرون میگی دردر و هر وقت بابا میره سر کار فوری باهاش بای بای میکنی و راش میندازی و در  رو هم پشت سرش میبندی اما وای به حال من اگه بخوام بدون شما جایی برم...دنبالم کلی گریه میکنی و منم دلم برای گریه های سوزناکت آتیش میگیره....اما گریه هات هم فوری تموم میشه و اصلا بهانه گیر نیستی و با شرایط کنار میای...

خاله منو که بهش میگیم خاله بزرگه خیلی خیلی دوست داری و تا بهت میگیم خاله بزرگه چه کار میکنه؟دستت رو میکوبی به سینه ات.(کاری که خاله بزرگه برات میکنه.)

هر وقت هم میریم خونه شون میپری بغلش و بوسش میکنی و خودت رو براش لوس میکنی...خاله هم خی قربون صدقه ات میره.

تا میبینی من تو آشپزخونه دارم آشپزی میکنم میایی  هی انگشت کوچولوت رو تکون میدی و به زبون شیرین کودکانه ات میگی جییییییییییییییزه

قربون شیرین زبونی هات بشم من...منم هی ملچ و مولوچ غرق بوسه ات میکنم و میچلونمت....شما هم بعضی وقتا شاکی میشی و منو هول میدی عقب...

عاشق نای نای شدی و تا هر آهنگی ازتلویزیون میشنوی که ریتم داره شروع میکنی به دست زدن و نای نای کردن...عاشق تبلیغای بچگونه تلویزیونی و آهنگای تیتراژ برنامه رنگین کمان و خاله رویا و خاله شادونه...تا برنامه کودک صبح ها شروع میشه هرجا باشی خودت رو میرسونی پای تلویزیون...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)