كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

شیرین کاری های کیمیا وروجک

1389/9/9 9:16
نویسنده : مامان لیلا
142 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جیگر ۶ ماهه من خیلی نازو شیطون و خواستنی شده

برای ۶ ماهگیش یه کیک گرفتیم و یه جشن کوچیک ٣ نفره

عزیز مامان قربون اون چشمای نازت بشم که با نگاهای قشنگش دل منو میبره...

این روزا خریره بادوم و سوپ میخوری و خیلی دوست داری

موز هم که عاشقشی و همچین با ملچ و ملوچ میخوری که ادم ضعف میکنه برات....

١ قاشق هم بهت اب هویج دادم و خوشت اومد....

 

چقدر عاشق غذا خوردنت ام من عزیزم....دلم میخواد تو بخوری و من نگات کنم و کیف کنم....دیگه قاشقت رو شناختی و تا میارمش جلوت دهان کوچولوتو باز میکنی و با چشمای گرد شده تعقیبش میکنی تا بره تو دهنت....بعد هم دست و پا میزنی و اواز میخونی که بقیه شو بهت بدم....

نگاهات روز به روز شیطون تر و کنجکاوتر میشه ....به همه چیز دست میزنی و دستت رو به سمت همه چیز دراز میکنی و سعی میکنی خودتو به هر نحو برسونی بهش...

 

با صورت مامان هم خیلی بازی میکنی و من عشق میکنم با تو ....و با کارهای بانمکت....

عاشقتیم ....مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)