كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

3 ماهگیت مبارک دلبندم

1389/5/27 1:17
نویسنده : مامان لیلا
90 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم مامانی سلام....امروز دقیقا ٣ ماهت تموم شد و وارد ماه چهارم زندگیت شدی....کلی بزرگ شدی و کارات و نگاهات معنی دار تر شده ....

این روزا اونقدر ناز و خوردنی شدی که من و بابایی همش میخوایم درسته قورتت بدیم....

وروجکی هم شدی که بیا وببین....یه وقتایی که یه چیزی بهت بر می خوره یه گریه ای سر میدی که هم دلم رو کباب می کنی و دلم برات قنج میره و هم خنده ام میگیره از وروجک بازیت....

امروز با بابایی رفتیم پیش یه اقای دکنر جدید که از این به بعد می خوایم شما رو ببریم پیشش...وزنت ۶۶٠٠ کیلو شده بود باقد ۶١ سانت و دور سر ۴٠.۵

دختر قشنگم دیروزبا بابایی فکر می کردیم که ٣ ماه پیش چنین وقتی چه کار می کردیم ....کلی خاطره روز قبل دنیا اومدنت رو مرور کردیم ....چقدر زود می گذره و چقدر تند تند بزرگ میشی....دلم میخواد از لحظه لحظه بزرگ شدنت لذت ببرم ....دلم می خواد همیشه تو اغوشم باشی ....دلم میخواد بوت کنم و دلم میخواد ببوسمت ،نه یه بار نه دوبار بلکه هزاران بار...دلم میخواد مادری کنم برات و تو جیگیر گوشه ام باشی....دلم میخواد فدات بشم ...دلم میخواد عاشقتر ازقبل باشم ...دلم میخواد نفست رو بشمرم و گونه های نازتو نوازش کنم و برات لالایی بخونم تا بخوابی...

خدایا این فرشته کوچولوی نازو که بهمون هدیه کردی در سایه لطف و رحمت خودت از همه بلاها حفظ کن ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)