كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

2 ماه و 3 هفتگی کیمیا

1389/5/18 1:16
نویسنده : مامان لیلا
123 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل مامان چقدر خوردنی و بانمک شدی ....

بعضی وقتا فکر میکنم که حد دوست داشتنم چقدره....اما نمیتونم حد و مزری براش تعیین کنم....چون عاشقتم و میزانش رو نمیدونم....یعنی نمیشه میزانی براش تعیین کرد....

فقط میدونم نوع علاقه من بهت از یه جنس دیگه ایه....نمیتونم بگم که چقدر دوست دارم....

بابای مهربونت هم خیلی دوست داره و من نوع نگاهش رو میشناسم....

عزیزم دیروز یعتی ١٨ مرداد برای اولین بار گردنتو به طور کامل نگه داشتی و من و بابا رو غرق لذت کردی...تازه وقتی باهات حرف میزنیم خیلی بامزه سعی می کنی با ما ارتباط برقرار کنی....وقتی بهت میگیم بگو آقون تو هم با تمام تلاش سعی میکنی یه صدایی شبیهش رو در بیاری....نگاه های نازت معنی دار تر شده و با نگاه با ما حرف میزنی....قربون اون چشمای خوشگلت بشم من....حتی غر غر هات هم با معنی شده و بهمون می فهمونی که چی می خوای....مامان قربونت بره عزیزم....

چند روز دیگه ماه رمضون از راه میرسه ....ماهی که خدا تو رو به ما هدیه کرد ....درست ١ ماه بعد ماه رمضون پارسال بود که فهمیدیم یه وروجک تو دلم دارم....چقدر روز قشنگ و وصف نشدنی بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)