كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

روزهایی که هرگز دوباره تکرار نخواهند شد....

1391/12/27 11:51
نویسنده : مامان لیلا
233 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم این روزا برام بینهایت روزای زیباییه و شما مثل یه ادم بزرگ حرف میزنی و شیرین زبونی میکنی برامون و روزی نیست که من و بابا از حرفای بامزه ای که میزنی نخندیم و لذت نبریم...این روزا راجع به همه چیز نظر میدی و به حرف زدن من و بابا ایراد میگیری ...یه وقتایی بهمون اعتراض میکنی و میگی که مامان این چه حرفی بود ؟این حرفو نگو...بده

یا وقتی من یه لباس نو میپوشم که برای اولین بار داری میبینیش با حالت بامزه ای میگی مامان چه قشنگه...یا موقع خرید کلی صاحب نظری و میگی این قشنگه اینو بخر مامان...

یه تخم مرغ میگی تمخ خور....که من کلی کیف میکنم

به قورباغه میگی قوربابه...به ساندویچ میگی سانفلی....به تخمه میگی تمخه

به دستمال میگی دمسال

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)