كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

واکسن 18 ماهگی و دختر خوشگل صبور من

1390/10/2 10:00
نویسنده : مامان لیلا
168 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان , قربون اون صبوریت برم من دختر ناز خوشگلم

مامان برای واکسن 18 ماهگی شما خیلی استرس داشت...آخه یکی از سختترین واکسن های کوچولوهاست...به خاطر سفری که داشتیم حدود 3 هفته واکسنت رو با تاخیر زدیم ...روز که رفتیم برای واکسن اصلا گریه نکردی و صبورانه تحملش کردی عزیزم...بعدم که اومدیم خونه سرحال بودی تا عصرش که یهو تب کردی و پات هم به شدت درد گرفته بود...طوریکه اصلا تکونش نمیدادی...الهی مامان قربونت بره که من مردم وزنده شدم تا این شب اول رو گذروندیم...تا صبح کنار مامان خوابیدی و اصلا هم تکون نخوردی...منم همش حواسم به تبت بود و تا صبح پاشویه ات میکردم و هر 4 ساعت استامینوفن میدادم بهت...بعد دو روز تبت کم کم رفت و پا دردت هم خیلی بهتر شد و راحت راه میرفتی...

تا اینکه بعد یه هفته دوباره تب کردی و منم مطمئن نبودم که مال واکسن باشه و همش نگران بودم...اما بعدش معلوم شد که مربوط به واکسنه و اونم به خیر گذشت و دیگه از واکسن راحت شدیم تا قبل مدرسه ات عزیز دل من...

این روزها خیلی حرف میزنی اما بیشتر به زبون خودت...تلفن رو میگیری دم گوشت و راه میری و حرف میزنی...بعضی کلمه ها رو میگی مثل:

مامان.بابا.دردر.به به.آبه.جیز.م او(پیشی).بع (بعبعی).جوجو.بی پی (پی پی).الی (الو).مووو(موز).وووو(سشوارو جارو برقی).توتو (طوطی بیتا).

روزا کتابتو برمیداری و ورق میزنی و شروع میکنی به تعریف کردن...گاهی هم میدیش دست من و انگشت منو میذاری رو قسمت های مختلف کتاب تا برات تعریفش کنم ...

عاشق برنامه پنگولی که ظهرها نشون میده و برنامه ای صبح کودک رو هم دوست داری و با ذوف  وشق نگاهشون میکنی...

همه حرفای من و بابایی رو متوجه میشی و هر چی ازت میخوایم برامون انجام میدی گلم...قربونت برم من که اینقدر باهوشی و حرف گوش کن...

جدیدا هم دوست داری همه کاراتو خودت انجام بدی...مثلا غذا خوردن و مسواک زدن ...

یه کار خیلی بامزه که انجام میدی اینه که وقتی یه التماس دعایی داری  و میخوای از من  و بابا اجازه بگیری که کاری رو انجام بدی اول میای بغلمون میکنی و بوس میکنی که من وبابایی غش میکنیم برای این کارت ...بعد خیلی با سیاست میای و اون کارو انجام میدی...من و بابا از خنده غش میکنیم ...خلاصه خوب بلدی چه جوری ما رو دور از جونمون خر کنی....

میگن یه خر بوست کنه بهتر از اینه که یه بوس خرت کنه....حالا حکایت ماست و با شما قند عسلی....

قد همه ستاره های آسمون دوست داریم فینگیل وروجک خوشگل  مامان و بابا

میبوسمت و به خدا میسپارمت ...تا در پناهش از گزند همه بلاها در امان باشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)