كيميا كيميا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

عروسک شیطون بلای 1 ساله خونه ما

1390/3/7 9:53
نویسنده : مامان لیلا
141 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اونقد سرم به شیطنت ها و شیرین کاریهای عروسکم گرمه که کمتر وقت میکنم براش تو وبلاگش بنویسم....

٢٧ اردیبهشت ماه سال ١٣٨٩ برای من و باباش یکی از قشنگترین و به یادماندنی ترین روزهای خوب خداست....الان ١ سال از اون روز گذشته و عروسک کوچولوی ما یه ساله شده ...قربونش برم کلی خوردنی و شیطون و بانمک شده....

روزی هزار بار قربون صدقه اش میرم و بارها میبوسمش و میبویمش...باورم نمیشه که به همین سرعت ١ سال گذشت و کوچولوی ریزه میزه ما حالا دیگه به طور مستقل راه میره ...

از ماهها قبل تصمیم داشتم برای اولین سالگرد تولدش یه مراسم بینظیر و به یاد ماندنی بگیرم....یه دامن توتو ی خوشگل براش درست کنم و یه ریسه تولدت مبارک به سلیقه خودم....خوشبختانه همه کارها  روبراه شدو من تونستم یه جشن کوچولی به یاد ماندنی برای عروسکمون بگیرم...فرشته کوچولوی خونه ما تو روز تولدش کلی کیف کرد.....باورم نمیشد اصلا بهونه نگیره ...برامون کلی رقصید و دس دسی کرد....کلی هم عکسای قشنگ ازش گرفتیم...

با اون دامن توتوی خوشگلش هم مثل یه فرشته کوچولوی ناز شده بود....پاک و معصوم و دوست داشتنی...

پارسال این موقع من وروجکم رو با اسم موچ موچ که به ذهن پاک مادرانه ام خطور کرده بود ناز میدادم....خواهرم یعنی خاله لادن عاشق این کلمه شده بود و هی تکرارش میکرد....یادش به خیر....موچ موچ مامان

حالا این روزهای یک سالگی لقب جدید عروسکم  تربچه نقلی هستش که من باهاش خیلی حال  میکنم....تربچه نقلی مامان....عزیزم

عزیزم ،مامان این روزها رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنه.....عاشقتم و از خدا میخوام که از گزند همه بلا ها حفظت کنه....قربون شکل ماهت بشم من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)